| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
BigNaturals
|
Posted: Wednesday 10 March 2010, 09:52 Post subject: Hola |
|
|
Grande naturales es aqui!
Hvordan står det til med Janni, Pesse, Spikes, Hansemann, Lugi og dere andre? Hører kun noe fra Kli som spammer ned msn'en min. Er han aktiv om dagen?
Uansett - tar en tur innom serveren. Snx |
|
| Back to top |
|
 |
HPH Lugi

|
Posted: Wednesday 10 March 2010, 12:49 Post subject: |
|
|
HALLOEN BIG!!!
varme opp heli`n te du kjem inn  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
BigNaturals
|
|
| Back to top |
|
 |
Janni Commander in Chief

|
Posted: Wednesday 10 March 2010, 14:52 Post subject: |
|
|
Hallo Big, hyggelig at du stikker innom
Vi holder koken og prøver oss på BFBC2.
Det er litt som JO, men jeg tror ikke du kan regne med å spise pizza en hel omgang i sonen uten å se fienden.
Synd med kopteret.... husker en gang det så slik ut
|
 |
Pesselur Tactical Officer

|
Posted: Wednesday 10 March 2010, 17:01 Post subject: |
|
|
Hei Big. Her tusla d nu og går. Steike ta dåkker hadde greid å knuse den helien nåkka sinnsykt. Godt at d gikk godt med alle ombord, nåkka som egentlig e ganske utrulig sånn som d så ut.
Ja ja sånn kan d gå når rike gutta plutselig finn ut at de skal leke "Blackhawk down"....... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
HPH Lugi

|
Posted: Wednesday 10 March 2010, 17:31 Post subject: |
|
|
| Pesselur wrote: | Hei Big. Her tusla d nu og går. Steike ta dåkker hadde greid å knuse den helien nåkka sinnsykt. Godt at d gikk godt med alle ombord, nåkka som egentlig e ganske utrulig sånn som d så ut.
Ja ja sånn kan d gå når rike gutta plutselig finn ut at de skal leke "Blackhawk down"....... |
lol _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Cannizzo

|
Posted: Wednesday 10 March 2010, 18:22 Post subject: |
|
|
hei BIG!!! lenge siden sist, synd med helien  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
BigNaturals
|
Posted: Wednesday 10 March 2010, 22:08 Post subject: |
|
|
Hoi igjen ja Canizzo & co
@Janni - Virker bra med BFBC 2 ja. Den med Pizza på Surga under kamp var jo legendarisk. Husker det godt. Melding om FI i øst og vest, men som vaktpost i sona så jeg ikke en dritt hele runden. Det fjellet var HPH fortet en stund.
@Pesse - Stfu
Jeg har blitt tvunget til å skifte nick. Selvfølgelig har en eller annen løk i EA lagt ned forbud mot pupper og denslags hentydninger. Amerikansk logikk. Drap er OK - Pupper forbudt. Nicket forblir hemmelig til jeg er nådd general eller tilsvarende Orker ikke noob vitser på min bekostning.
Snakkes på et eller annet Conquest map  |
|
| Back to top |
|
 |
Pesselur Tactical Officer

|
Posted: Thursday 11 March 2010, 15:25 Post subject: |
|
|
| BigNaturals wrote: | Hoi igjen ja Canizzo & co
@Janni - Virker bra med BFBC 2 ja. Den med Pizza på Surga under kamp var jo legendarisk. Husker det godt. Melding om FI i øst og vest, men som vaktpost i sona så jeg ikke en dritt hele runden. Det fjellet var HPH fortet en stund.
@Pesse - Stfu
Jeg har blitt tvunget til å skifte nick. Selvfølgelig har en eller annen løk i EA lagt ned forbud mot pupper og denslags hentydninger. Amerikansk logikk. Drap er OK - Pupper forbudt. Nicket forblir hemmelig til jeg er nådd general eller tilsvarende Orker ikke noob vitser på min bekostning.
Snakkes på et eller annet Conquest map  |
Trur d skal gå greit å kalle sæ bigg jurs, pattafon, d-kåpp osv...... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|